onsdag 22 november 2023

Dags att svära 🤯


Det här med att handarbete....vissa saker går ok så som att virka/sticka enklare saker.Symaskin dock...Vi är sällan helt ense....Har "ny" fin maskin,men det går evigheter mellan användandet så jag lär mig aldrig fullt ut hur den funkar.
I-landsproblem deluxe!!
Nu har jag i alla fall efter ett antal svordomar, avbruten nål....fått till att lägga upp ett par jeans! Oh happy day ☺️☺️

Onsdag och fullt upp med att fakturera och göra det sista på löneutbetalningarna som sker på fredag.

Lunchdate med Annelie idag ❤️

Kommit lite pudersnö ute och det har lovats busväder här idag.

Har trevliga saker att se fram emot framöver.Middag med personalen på Sparepartner,julbord med vårt företag och julbord i Åkersberga med Tunateknik.
Även bokat Steam Hotel i början av december 😚😚

Ligger bra till i för allt som behövs till jul.
Är alltid ute i god tid.Hatar att skjuta upp saker,stressa,virra runt i sista stund och varför vänta med saker man kan fixa i tid?
Handlar i princip allt på nätet.Ogillar verkligen att trängas ned andra människor....smidigt när man kan få saker hem till dörren!!
Nu härjar dessutom Covid ,RS virus och flunsan....varför utsätta sig i onödan?
Jag har inte vart (Peppar,peppar) sjuk på flera år! Inte ens en förkylning!
Feb 2022 hade jag Covid utan att ha ett enda symptom!! Innan dess var det förvisso Lunginflammation efter att vi kom hem från Skottland oktober 2019.
Så 4 år sedan jag var sjuk senast 🙏🙏🙏

Tacksam varje dag!

                            Tack Livet
                                  🫶

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att prioritera välmående 💚

Mellan packning och regnskurar tog jag min termosmugg med kaffe och styrde ut i skogen. Långt ut i skogen på slingrig grusväg i ...