torsdag 22 februari 2024

Lyckan att styra sitt liv 🙌


             Tulpaner,Ă€lskar tulpaner !

SÄ var det torsdag 22 februari.Uppe tidigt och jobbat,har lite kvar att göra.
Sedan blir det veckans storstÀd av huset.
Byta sÀngklÀder,handdukar,hÀnga ut mattor,vÀdra,damma,dammsuga,byta dukar och skura golv.
Köra flera maskiner med tvÀtt.
Samtidigt lyssna pÄ musik och njuta av friheten att fÄ lÀgga upp sin dag precis som jag vill.
Tacksamheten jag kĂ€nner 😭😭
GlÀdjen och lyckan jag kÀnner Àr obeskrivlig.
Varje dag nyper jag mig i armen för att förstÄ att jag fÄr ha det sÄhÀr bra !!

                           Tack Livet
                                 đŸ€

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bra Deal 🙌

Åkte till Happy Homes och lĂ„nade tapetprover.Fy 17 sĂ„ mycket det kostar med vanliga enkla tapeter....329-469 kr tapetrullen.....galet! Hitta...