lördag 3 maj 2025

Superservice 👏💙💛


BestÀllde 3 glasvaser i olika strl frÄn IKEA
tyvÀrr var 2/3 trasiga efter transporten....
SÄg ju fö I vÄr kamera nÀr Post Nord dunkade ner paketet utanför vÄr dörr...satt flera klistermÀrken med "Glas" pÄ paketet. ...sparade filmklippet ifall IKEA skulle vara intresserad av att se hur det gÄr till...
(JĂ€kligt bra med kamera! Är sĂ„ nöjd !!
Nu ska vi montera en pÄ baksidan huset oxÄ !)

Men IKEA Àr vÀrldsbÀst nÀr det gÀller reklamation. Andra gÄngen vi reklamerar en trasig vara som skett i samband med transport. Tar 1 minut att fylla i alla uppgifter pÄ nÀtet,sedan kom bekrÀftelse direkt pÄ mailen att de mottagit min reklamation.
Efter 10 min kom ett mail frĂ„n en personal pĂ„ IKEA  dĂ€r det stod att de skickar omgĂ„ende en ny vara till mig!
Ett par timmar senare en notis i appen PostNord att en leverans frĂ„n IKEA Ă€r bokad till mig. 
Det kallar jag bra och snabb service!
Heja IKEA! MÄnga borde ta efter eran effektivitet !


                    TvĂ„ dagar senare!

HĂ„ller i hatten,tummar och tĂ„r för 3st hela glasvaser đŸ€ž

Tadaaaa! Alla 3 vaserna hela ✌️ Men sĂ„ var det oxĂ„ en kvinnlig medarbetare pĂ„ PostNord (sĂ„g i vĂ„r kamera) som försiktigt stĂ€llde av paketet! Tack & bock för det!

Hoppet lever att det finns mÀnniskor med en faktiskt hjÀrna som förstÄr vad klisterlappen "glas" betyder pÄ ett paket.

                        Tack för det!
                                  🙌                             

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi vĂ€xer 👊

           Det gĂ„r bra för vĂ„ra företag 🙌 Jag Ă€r den som jobbar heltid.Maken jo...