torsdag 4 juli 2024

Lilla Kotten 🩔


Älskar att 'vĂ„r' lilla kotte kommer pĂ„ besök i stort sett varje dag.
Helt orĂ€dd! SĂ„ gullig đŸ€Ž
Hoppas,hoppas det finns nĂ„gon kotte i nya huset ocksĂ„ đŸ€ž
Sommaren har kommit av sig lite och det Àr mest mulet,blÄsigt och nÄgon skur om vartannat och ingen direkt vÀrme.
Men det spelar ingen roll! Jag tycker det Àr skön luft att vara ute i och njuter!
Har dessutom massor av jobb att beta mig igenom, sÄ det passar bra att det inte Àr strÄlande sommarvÀder just nu.
Har inte packat en enda lÄda pÄ flera dagar,men i dag tÀnkte jag försöka att fylla ett par lÄdor.
Om 25 dagar fĂ„r vi nycklarna till vĂ„rt hus 😃 kan fortfarande inte förstĂ„ att det Ă€r sant!
Men nu Ă€r dags att sparka igĂ„ng den hĂ€r torsdagen! Maken Ă„ker till Grebbestad med sina kompisar ❤️
Jag ska jobba,ta med Lotta pĂ„ en tur ut och sedan blir det flyttpackning.✌️

                           Tack Livet
                                  🍀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att prioritera vĂ€lmĂ„ende 💚

Mellan packning och regnskurar tog jag min termosmugg med kaffe och styrde ut i skogen. LÄngt ut i skogen pÄ slingrig grusvÀg i ...