onsdag 3 juli 2024

Välgörenhet ❤️


Jag försöker att stötta välgörenhet så mycket jag kan.
Skänker slantar regelbundet till bla Ung Cancer,Röda Korset,Ukraina och Djurens rätt.
Varje gång jag pantar skänker jag även bort summan som blir.Så smidigt att man kan göra det på vår återvinningsstation!
Idag åker jag dit med 3 (!) Sopsäckar med pant,som kommer generera över 300kr ❤️
Alla kan göra något,stort som smått.
Man är inte bättre än någon annan för att man kan ge/skänka en större summa.
Summan är oväsentlig, det viktigaste är att bidra med det man kan!
Vem vet...en dag kanske det är du eller jag som behöver hjälp/stöttning!
Livet kan vända fortare än en blinkning....
Vi lever dessutom i en orolig värld där ingen riktigt går säker när det gäller Krig,Epidemier etc

                                  🙏

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att prioritera välmående 💚

Mellan packning och regnskurar tog jag min termosmugg med kaffe och styrde ut i skogen. Långt ut i skogen på slingrig grusväg i ...