tisdag 2 juli 2024

Så fint 💚


Den här bilden är min definition av perfektion! Grusväg,grönska och landsbygd. Så vackert att det tar andan ur mig!💚

Tisdag och andra Juli redan.
Denna veckan består av en hel del jobb.
Bokföring för juni,skattekonton och en hel del kvitton att rodda med.Det går framåt och jag klarar att utföra fler och fler olika arbetsmoment! Har bla ett lite större jobb som jag betar av åt en kund som är för hela 2023 alltså 12 månader som ska gå's igenom och bokföras.

Maken åker till Grebbestad med 2 kompisar tor-sön
Han är så väl värd ett riktigt break med enbart nöjen!! Han har i stort sett jobbat 7 dagar i veckan sedan i januari...och det märks på honom att han börjar bli sliten.

Jag ska som vanligt träffa Lotta,luncha med Annelie och sedan blir det (har pausat flera dagar nu) fortsatt fokus på att packa,sortera,rensa,skänka bort,åka till tippen osv
Never ending projekt...Men....det blir bra och att göra det ordentligt är (enligt mig) det enda rätta och kommer gagna oss i framtiden på alla sätt.

Jag tänker även ägna en hel del tid under min solokvist weekend till att chilla,lyssna på musik,ligga (om vädret tillåter) i solstol,göra minst en tur ut I skogen,läsa,lyssna på ljudbok och rensa ogräs och så tänker jag njuta! Njuta av livet! Av egentid!
Tänk om jag levde med en man som inte hade ett intresse,vänner!! eller aldrig brydde sig om motion. Hemska tanke! Och det skulle ALDRIG bli bra!!

Så tacksam för vårt liv 💞

                          Tack Livet
                                 🍀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla Kotten 🦔

Älskar att 'vår' lilla kotte kommer på besök i stort sett varje dag. Helt orädd! Så gullig 🤎 Hoppas,hoppas det finns nå...