måndag 1 juli 2024

På Gång 🏥

                (Inte min röntgenbild!)

Har en tid för ny röntgen av min höft om 10 dagar.Ska bli mycket intressant att få veta hur det "ser" ut nu.
Jag röntgade min höft i April 2020 och då visade resultatet "uttalade artrosförändringar".Ny röntgen görs nu för att se hur 'illa' det är 4 år senare....och hur snabbt jag behöver få min Op av höftprotes utförd.
De smärtor jag lever med sedan 6 mån tillbaka är på gränsen till vad jag härdar ut.
Jag är väldigt begränsad i min livskvalitet.
Det kostar på att vara en envis jäkel.....🥺
Förhoppningsvis kan jag snart se ett slut på detta onda liv och mitt liv 2.0 kan ta sin början.
Så jag håller tummar för att röntgen är steg 1 och att Op blir steg 2 🤞
Tacksam för vår sjukvård,dess system och att få hjälp!

                            Tack Livet
                                    🙌

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Att prioritera välmående 💚

Mellan packning och regnskurar tog jag min termosmugg med kaffe och styrde ut i skogen. Långt ut i skogen på slingrig grusväg i ...